Artikel archief

Eerste lammetjes weer geboren.

23-02-2016 16:03
Afgelopen woensdag 17 februari zijn de eerste 3 lammetjes van dit jaar weer geboren. Moeder schaap en kinderen maken het goed.  

Nieuw logo Zorglandgoed

19-02-2016 15:51
Wij hebben een nieuw logo!

Fijne feestdagen!

24-12-2015 10:45
Wij wensen jullie namens het Zorglandgoed sfeervolle en gezellige feestdagen en een nieuw jaar vol geluk, liefde en gezondheid.  Inge & Fred              

Dagbesteders maken bekerhouders voor voetbalclub

15-09-2015 12:40
Een aantal van onze dagbesteders heeft voor voetbalclub JV Oostenburg in Oosterwolde nieuwe bekerhouders gemaakt, waarmee de club , in de rust tijdens wedstrijden, de voetballers op thee en ranja kan trakteren.

Geslaagde Ouder Doedag

12-09-2015 12:12
Op zaterdag 12 september vond de jaarlijkse Ouder Doedag plaats op het landgoed. Door ouders, familie, bewoners en personeel werd gepoetst, geveegd, geklust, geklooft, gehakseld en geverfd. Aan het einde van deze gezellige en zonnige dag lag het landgoed er weer tiptop bij. Iedereen heel erg...

Zomerse uitjes en BBQ

15-08-2015 11:24
De  afgelopen zomer hebben de bewoners verschillende uitjes gedaan waaronder een dagje Slagharen, de Apenheul, varen in Giethoorn en zwemmen in het Canadameer en de Spokeplas. Ook een zomerse BBQ in de tuin mocht niet ontbreken!

Dweilorkest de Glasblazers op bezoek

12-06-2015 00:00
Op vrijdagavond 12 juni bracht dweilorkest de Glasblazers een bezoek aan het Landgoed. Het werd een muzikaal feestje met alle bewoners!

Eerste lammetjes geboren!

30-01-2015 00:00
De eerste lammetjes zijn vandaag op het Zorglandgoed geboren.

Mooi artikel over onze bewoner Rainier in de Telegraaf

27-12-2014 11:22
Vandaag staat er een mooi artikel over onze bewoner Rainier in de Telegraaf. Wilt  u reageren neemt u dan contact op via ons e-mailadres zorglandgoedlaagduurswoude@gmail.com

Fijne feestdagen!

22-12-2014 16:29
Bewoners en medewerkers van Zorglandgoed Laagduurswoude wensen iedereen fijne Kerstdagen en een gelukkig 2015!
Onderdelen 21 - 30 van 44
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>